Panaszkezelési szabályzat

A bejegyzés kalkulált olvasási ideje 196 másodperc.

A Békéscsaba 1912 Előre Futball ZRt. alapvető célkitűzése, hogy termékeivel és szolgáltatásaival ügyfelei minden tekintetben elégedettek legyenek. Minden igyekezetünk ellenére is adódhatnak olyan helyzetek, amelyek veszélyeztetik említett célunkat. Ügyfeleink észrevételei fontosak számunkra, függetlenül attól, hogy jók vagy kevésbé kedvezők ránk nézve. Kérjük, amennyiben panasza van, ossza meg velünk, így tovább emelhetjük szolgáltatásaink színvonalát.

Mely esetekben lehetséges panaszt benyújtani?

Kérjük, minden olyan esetben jelezze felénk észrevételét, amikor úgy gondolja, hogy a Békéscsaba 1912 Előre hibázott az Önnel történő együttműködés során.

–     minden olyan esemény, amelyben felmerül, hogy a Békéscsaba 1912 Előre nem tett eleget szerződéses-, illetve jogszabályi kötelezettségének

–     szolgáltatásainkkal, termékeinkkel kapcsolatos kellemetlenségek, panaszok

Nem tekinthető panasznak:

–     általános kérdések termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban

–     adatváltozások bejelentése, méltányossági és egyéb kérelmek

Mit kell tartalmaznia egy panaszbejelentésnek?

Annak érdekében, hogy bejelentésének kivizsgálása a lehető legrövidebb idő alatt és teljes körűen megtörténhessen, kérjük, hogy mindent, ami a panasz kivizsgálása szempontjából lényeges információ, osszon meg velünk.

–     adja meg adatait és elérhetőségeit: név, cím és telefonszám, ezzel gyorsítva az Ön beazonosítását

–     törekedjen a probléma részletes ismertetésére

Hogyan tudja eljuttatni panaszát hozzánk?

–     Postai úton – Békéscsaba 1912 Előre Futball ZRt. – 5600 Békéscsaba, Kórház u. 6.

–     Elektronikus levélcímre küldött e-mail-ben: 1912elore(at)1912elore.hu

Mi történik a panaszkivizsgálás során?

A Békéscsaba 1912 Előre minden egyes panaszbejelentést a lehető legnagyobb odafigyeléssel kezel. Minden esetben törekszünk a bejelentés körülményeit rekonstruálva objektív, az ügyfeleink szemszögéből valós képet alkotni. Függetlenül attól, hogy a kivizsgálás során a megadott panaszát jogosnak, jogtalannak vagy a tevékenységünkhöz nem kapcsolódónak ítélnénk, részletekbe menően tájékoztatni fogjuk döntésünk végkimeneteléről.

Adatvédelem